Politica de retur a magazinului online balustrade-premium.ro

  • Renuntarea la cumparare si Returnarea produselor

Cumparatorul persoana fizica poate renunta la produsele achizitionate din magazinul online balustrade-premium.ro in termen de 14 zile de la receptionarea lor, conform prevederilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta: "Consumatorul (conform legislatiei in vigoare, consumator este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care cumpara, dobandesc, utilizeaza sau consuma produse ori servicii in afara activitatii lor profesionale) are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".

Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termenul specificat cu toate accesoriile si/sau consumabilele aferente, cheltuielile de returnare fiind suportate de catre cumparator. Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare, de uzura sau de consum si vor fi verificate in service pentru a determina integritatea acestora. In caz contrar, Vanzatorul isi rezerva dreptul de refuza returul sau de a percepe o taxa pentru aducerea produselor la stare de vandabilitate.
Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achizitionate din magazinul online balustrade-premium.ro si altele pe care Cumparatorul le detine sau urmeaza sa le achizitioneze nu fac obiectul responsabilitatii Vanzatorului.
Renuntarea la cumparare nu poate fi invocata in cazul produselor pentru care a fost efectuata proba ori instalarea/montajul.

Produsele pentru care s-a facut proba la sediul Vanzatorului nu sunt considerate achizitionate prin comert la distanta. Acestea pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal si considerate corespunzatoare cu scopul si nevoile Cumparatorului.
In urma primirii de catre Vanzator a notificarii de denuntare unilaterala a contractului de catre Cumparator, conditionat de returnarea produsului, se va rambursa Cumparatorului  valoarea incasata pentru produsul in cauza, in termen de 14 de zile, cu retinerea costurilor aferente returnarii marfii la depozitul furnizorului Vanzatorului. Returnarea produselor se poate face daca produsul se returneaza neasamblat fara sa prezinte semne de uzura, atat acesta cat si accesoriile aferente.
Pentru stabilirea conditiilor in care produsul se returneaza, te rugam sa ne contactezi pe e-mail vanzari@balustrade-premium.ro. 
Vanzatorul are dreptul sa solicite daune interese Cumparatorului, in conditiile legislatiei aplicabile, atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie. Vanzatorul isi rezerva dreptul sa refuze returul in cazul in care Cumparatorul abuzeaza de politica privind renuntarea la cumparare.

Cumparatorul persoana fizica poate solicita returul produselor achizitionate din magazinul online balustrade-premium.ro in urmatoarele situatii:

  • Produsele nu respecta specificatiile de pe website
    Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta balustrade-premium.ro, Cumparatorulpoate solicita returnarea acestuia in vederea inlocuirii lui sau a rambursarii integrale a contravalorii.
  • Produsele s-au livrat eronat de catre Vanzator
    In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalati incidentul Vanzatoruluiin maxim 14 zile pentru a rezolva incidentul. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.
  • Produsele se dovedesc nefunctionale
    Daca produsul primit se dovedeste nefunctional, Cumparatorul poate reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.

Produsul nu se poate returna ca nefunctional daca, la cererea Cumparatorului, a fost desigilat si pus in functiune/testat la ridicarea de la sediul Vanzatorului sau daca a fost instalat de catre o persoana neautorizata.
Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs mai scump, Cumparatorul va achita diferenta de pret, respectiv daca valoarea produsului inlocuitor va fi mai mica, va primi rambursarea diferentei corespunzatoare. De asemenea, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite si insotite de toate accesoriile si documentele primite la livrarea produselor.
Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora sau in cazul in care lipsesc documentele originale expediate la livrarea produsului.

Anumite produse nu pot fi returnate, incluzand:

  • Produse personalizate
  • Carduri cadou
  • Produse care fac parte dintr-un pachet promotional, EX: 5 bucati la 250 lei (doar daca sunt returnate toate produsele pachetului)


Doresti sa realizezi un retur? Utilizeaza modelul de mai jos si trimite-l la adresa noastra de e-mail (vanzari@balustrade-premium.ro):

Model de formular de retur (*)
(*) Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract. Acesta este doar un model si nu este obligatoriu.

Catre balustrade-premium.ro (Glass Prof Decor SRL),

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:

1. .........................................................................................

2. .........................................................................................

3. .........................................................................................

4. .........................................................................................

5. .........................................................................................

Comandate la data .............. / primite la data ............ / numar comanda ............


Numele consumatorului: ..........................................................

Adresa consumatorului: ...........................................................

Data: ..................

Semnatura (numai in cazul notificarii pe hartie) ..........................

 

WhatsApp Chat WhatsApp Chat